Všeobecné obchodní podmínky
Níže najdete všeobecné obchodní podmínky (dále jen ,,podmínky), které se řídí občanským zákonem č. 89/2012 Sb.
Organizátor a provozovatel:
Movement Education s.r.o., IČO 06958231, Kounicova 685/20, Veveří, Brno 602 00.
(Dále jen ,,Movement Education,,)
Klient je člověk, který se účastní našich tréninků a akcí popřípadě akcí námi spolupořádaných.
1. Základní pravidla
- Klient je povinen se před přihlášení na trénink nebo akci zaregistrovat v rezervačním systému, kde také nalezne podrobnosti o každém z nich, ceně a souhlas GDPR.
- S přihlášením na trénink či akci, souhlasí klient s těmito podmínkami a zavazuje se, že bude dodržovat provozní řád daného prostoru nebo cvičiště.
- Možnost u nás cvičit není vymahatelná a provozovatel má právo návštěvu zamítnout – a to i bez udání důvodů. Provozovatel bude takto postupovat například v těch případech, kdy by přítomnost klienta mohla ohrozit omezit ostatní klienty nebo dobré jméno provozovatele či prostoru.
- Během akcí pořádaných Movement Education nebo spolu pořádajícími subjekty není dovoleno se akcí účastnit pod vlivem alkoholu nebo omamných látek.
2. Odpovědnost provozovatele
- Klient musí dosáhnout věku minimálně 18 let. Je-li mladší, je mu účast na akcích Movement Education povolena pouze na základě písemného souhlasu zákonného zástupce a tato osoba přebírá plnou odpovědnost za bezpečí nezletilého uživatele či případné vzniklé škody třetím osobám.
- Každý klient by se měl před sportovní akcí nebo jinou akcí Movement Education ujistit, že jeho účast dovoluje jeho aktuální zdravotní stav a pokud si není jist, měl by se poradit s lékařem.
- Klienti mohou k převlékání a odkládání věcí používat šatny k tomu určení (viz pokyny recepčního/trenérů). Šatny nejsou určeny k odkládání cenných věcí a proto se provozovatel zříká odpovědnosti za případné ztráty.
3. Registrace a přihlašování do rezervačního systému
- Každý klient je povinen se zaregistrovat a přihlásit v rezervačním systému, pokud se chce účastnit akcí Movement Education jako např.: skupinové lekce, kurzy, workshopy, závody.
- V registračním formuláři je klient povinen uvádět pravdivé údaje. To jsou: Jméno a příjmení, platnou e-mailovou adresu (bez ní vám nebudou chodit potvrzení a potřebné informace), klientovo telefonní číslo, které využijeme například v případě, že se z vážných důvodů na poslední chvíli změní čas / místo / konaní tréninku či akce.
- Provozovatel si vyhrazuje právo smazat klientské účty s nevěrohodnými údaji nebo uživatele, kteří se opakovaně neodstavili na přihlášenou lekci.
- Spolu s registrací souhlasíte s podmínkami GDPR a my se zavazujeme jejich dodržováním.
4. Akce, tréninky, lekce a závody
- Naše lekce, tréninky či akce mají předem určenou délku a cenu viz ceník na webových stránkách nebo v rezervační systému.
- Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení akce i těsně před konáním z vážných důvodů, pro které by nemohla být akce uskutečněna v plném předem slibovaném rozsahu nebo kvalitě. Provozovatel se pak zaručuje jejím nahrazením, je-li to možné a to v co nejbližším termínu.
- Při účasti na akcích Movement Education, je klient povinen dbát pokynů trenérů nebo jiných pracovníků, aby nedošlo k újmě na jeho zdraví nebo dalším osobám. Klient se snaží využívat prostor, cvičební nářadí a pomůcky tak, aby si jejich nesprávným užíváním nezpůsobil zranění nebo je poškodil. V případě poškození pomůcek nebo jiného vybavení, je klient povinen to neprodleně nahlásit obsluze, trenérovi nebo jiné způsobilé osobě.
- V případě poškození vybavení nesprávným užíváním nebo v důsledku nerespektování pokynů zaměstnanců, je klient povinen nahradit provozovateli způsobenou škodu a to v plném rozsahu a v co nejkratším možném termínu.
- Klient neruší ostatní při cvičení, je slušný a ohleduplný vůči všem ostatním přítomným. V opačném případě může být vykázán bez náhrady vstupného či ceny tréninku.
- Klient je povinen se řídit instrukcemi lektora/trenéra. V případě, že opakovaně nebude respektovat nařízení lektora, může být z lekce vykázán bez náhrady zaplacené ceny.
- Účast na akcích Movement Education je povolena pouze ve sportovním oblečení, které vás neohrozí na zdraví a nezpůsobí poškození vybavení (bez obuvi / vhodná obuv).
- Klient je povinen používat vybavení Movement Education (nebo pronajímatelů daného prostoru) pouze v souladu s jeho určením a dle instrukcí trenéra či zaměstnanců spřátelených organizátorů. Jakékoliv úpravy vybavení jsou zakázány, pokud to není výslovně povoleno.
- Klient je povinen se seznámit s provozním řádem dle daného sportoviště, který je vždy uveden na jejich webových stránkách a nebo je na vyžádání u obsluhy.
- Klient svoji registrací či přihlášením v rezervačním systému nebo na některé tréninky, souhlasí s tím, že mu budou zasílány informační maily ohledně akcí a změn Movement Education s.r.o. . V opačném případě má klient právo odhlásit se z odebírání novinek a newsletterů, formou mailu.
5. Ceny za lekce, tréninky, kurzy a akce
- Konkrétní ceny služeb jsou stanoveny na webu nebo rezervačním systému provozovatele.
- Klient je povinen se předem seznámit s cenou za danou službu a zavazuje se zaplatit za ni před nebo bezprostředně po jejím využití. V případě námitek může následně odstoupit od smlouvy.
Online platby
- Každá zaplacená služba, permanentka, kurz mají určitou časovou platnost. V případě, že vyprší jejich platnost, provozovatel nevrací peníze (veškeré informace jsou uváděny na webu provozovatele).
- Permanentka zakoupená na trénink o konrétním počtu osob, může být používána pouze na lekci s tímto počtem osob. Př. Pokud je permanentka na osobní trénink pro skupinu tří osob za cenu z ceníku, není možné* požadovat trénink pro dvě osoby na tu to permanentku. *(Je to možné pouze s doplatkem rozdílu cen: Cena za permanentku pro 3 osoby mínus cena za permanentku pro 2 osoby, zbylý rozdíl je klient povinen uhradit trenérovi. Je možná i individuální domluva s trenérem).
- V případě, že se klient nedostaví na lekci či trénink, tak si provozovatel vyhrazuje právo na požadování jejich uhrazení v plné výši. (Omluva je přijata nejpozději 10h před skupinovým tréninkem nebo 24h před osobním tréninkem – na pozdější omluvy není brán zřetel a budeme požadovat uhrazení plné částky).
- V případě absence na kurzu pro dospělé si můžete nahradit pouze jednu lekci a to formou skupinového tréninku ve všední dny (viz rezervační systém). V případě absence na kurzu pro děti bude následně po skončení kurzu vypsána další lekce/náhradní trénink nebo v dalším novém kurzu, kde si vaše dítě bude moci nahradit jednu absenci. Peníze za nevychozené lekce nevracíme. Náhradu si můžete vybrat nejpozději do 30 dnů od skončení kurzu. V případě, že by v této lhůtě nebyl vypsán kurz, náhradní trénink nebo skupinový trénink ve všední dny, tak je možné využít náhradu v nejbližším možném termínu (viz rezervační systém).
- V případě závažného či opakovaného porušení těchto podmínek může provozovatel zakázat další cvičení bez náhrady.
6. Online-live tréninky
- Online-live tréninky, jsou určeny pro přihlášené klienty přes rezervační systém.
- Svým přihlášením klient potvrzuje, že nebude žádným způsobem šířit obsah videí a obsah s online-live tréninky spojený.
- Klient, který se přihlásí na lekci a účastní se jí. Je povinen za tuto službu uhradit poplatek viz ceník online-live tréninků a to před samotným konáním lekce, nehledě na okolnost, že se účastnil například jen části lekce.
- Cena za lekci uvedená v ceníku v rezervačním systému zahrnuje pouze konkrétní videohovor v daný čas. Klient nemá právo jeho obsah jakýmkoli způsobem průběh zaznamenávat z důvodu ochrany osobních údajů případných dalších spolucvičenců. V případě nerespektování těchto pokynů, jedná o porušení zákona o ochraně osobních údajů.
- Provozovatel nenese odpovědnost za problémy spojené s internetovým připojením od vašeho poskytovatele, způsobující sekání videa, výpadky a podobné technické potíže.
- Klient má právo reklamovat trénink a v případě, že provozovatel zjistí technickou chybu vzniklou jeho zaviněním, nahradí klientovi daný tréninky či lekci. Reklamovat lze dle článku č. 8.
- V případě, že by klient jakýmkoli způsobem narušil průběh online lekce (hluk z video přenosu, vulgarismy nebo jiné nevhodné chování), omezil tím kvalitu a průběh dané lekce pro ostatní účastníky, tak si provozovatel vyhrazuje právo ukončit jeho hovor bez náhrady škody.
7. Odstoupení od smlouvy
- V případě, že je klient spotřebitel, má právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, pokud ji uzavřel na internetu, a to do čtrnácti dnů od nákupu služby. Uvedené však neplatí v případě, že jsou naplněny předpoklady nemožnosti odstoupení od smlouvy dle §1837 občanského zákoníku. Nelze tedy odstoupit, pokud již člověk cvičil či procvičil část kreditu/peněz.
- Nelze také odstoupit v této lhůtě v případě, že se jedná o zaplacení závodu, campu či jiné akce, kde jsou náklady s ní spojené hrazeny ihned dalším subjektům z důvodu možné realizace akce. Takovéto akce a vracení případných poplatků se řídí podmínka určenými v jejich popisu ve rezervačním systému nebo na webu provozovatele.
- V případě, že klient od smlouvy odstoupí dle bodu 5.1., vrátí mu provozovatel hned, jak to bude možné, cenu, kterou uhradil.
- Vzorové odstoupení je níže a posílá se poštou, e-mailem s elektronickým podpisem nebo datovou schránkou.
8. Reklamační řád
- Nesplní-li provozovatel povinnosti vyplývající z uzavřené smlouvy řádně a včas, může uživatel službu reklamovat. Reklamace musí být učiněna u provozovatele písemně (postačí e-mailem) bez zbytečného odkladu (Tedy co nejdříve, za čerstvé paměti), nejpozději do 30 dnů ode dne poskytnutí služby, nebo v případě, že poskytnutí služby neproběhlo, ode dne, kdy měla být služba poskytnuta.
- V reklamaci musí klient přesně popsat, proč reklamaci podává.
- Provozovatel se zavazuje rozhodnout o přijaté reklamaci hned, nejpozději však do 15 pracovních dnů. Do této lhůty se však nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady (např. vypracování posudku lékařem či lékárníkem).
- Po uplynutí této lhůty má klient právo na odstoupení od uzavřené smlouvy nebo na slevu z ceny služby.
- Provozovatel vydá klientovi, který uplatnil reklamaci, potvrzení, kdy k uplatnění reklamace došlo, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení je požadován. Dále provozovatel vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a pro případné zamítnutí reklamace vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
9. Závěrečná ustanovení
- Úpravu ochrany osobních údajů GDPR najdete na našem rezervačním systému po zaregistrování a přihlášení.
- Uživatel, který je spotřebitel, má podle zákona o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem, který mu pomůže, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
- Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit kdykoliv provozování služeb. V takovém případě vrátí poměrnou část zaplacených služeb jednotlivým klientům dle lhůty platnosti a čerpání jejich předplacených služeb.
- Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2022.
Vzorový formulář odstoupení od smlouvy
Oznámení odstoupení od smlouvy
Adresát: Movement Education s.r.o., IČO 06958231, Kounicova 685/20, Veveří, Brno 602 00
Tímto oznamuji,
že odstupuji od smlouvy o poskytnutí těchto služeb:
….....................................................................................................................................
Datum objednání: …................................................
Jméno a příjmení klienta:
…..........................................................................
Adresa:
…............................................................................
Podpis:
…............................................................................