Všeobecné obchodní podmínky

Níže najdete všeobecné obchodní podmínky (dále jen ,,podmínky), které se řídí občanským zákonem č. 89/2012 Sb.

Organizátor a provozovatel:

Movement Education s.r.o., IČO 06958231Kounicova 685/20, Veveří, Brno 602 00.

(Dále jen ,,Movement Education,,)

Klient je člověk, který se účastní našich tréninků a akcí popřípadě akcí námi spolupořádaných.

1. Základní pravidla

  1. Klient je povinen se před přihlášení na trénink nebo akci zaregistrovat v rezervačním systému, kde také nalezne podrobnosti o každém z nich, ceně a souhlas GDPR.
  2. S přihlášením na trénink či akci, souhlasí klient s těmito podmínkami a zavazuje se, že bude dodržovat provozní řád daného prostoru nebo cvičiště.
  3. Možnost u nás cvičit není vymahatelná a provozovatel má právo návštěvu zamítnout – a to i bez udání důvodů. Provozovatel bude takto postupovat například v těch případech, kdy by přítomnost klienta mohla ohrozit omezit ostatní klienty nebo dobré jméno provozovatele či prostoru.
  4. Během akcí pořádaných Movement Education nebo spolu pořádajícími subjekty není dovoleno se akcí účastnit pod vlivem alkoholu nebo omamných látek.

2.  Odpovědnost provozovatele

  1. Klient musí dosáhnout věku minimálně 18 let. Je-li mladší, je mu účast na akcích Movement Education povolena pouze na základě písemného souhlasu zákonného zástupce a tato osoba přebírá plnou odpovědnost za bezpečí nezletilého uživatele či případné vzniklé škody třetím osobám.
  2. Každý klient by se měl před sportovní akcí nebo jinou akcí Movement Education ujistit, že jeho účast dovoluje jeho aktuální zdravotní stav a pokud si není jist, měl by se poradit s lékařem.
  3. Klienti mohou k převlékání a odkládání věcí používat šatny k tomu určení (viz pokyny recepčního/trenérů). Šatny nejsou určeny k odkládání cenných věcí a proto se provozovatel zříká odpovědnosti za případné ztráty.

3. Registrace a přihlašování do rezervačního systému

  1. Každý klient je povinen se zaregistrovat a přihlásit v rezervačním systému, pokud se chce účastnit akcí Movement Education jako např.: skupinové lekce, kurzy, workshopy, závody.
  2. V registračním formuláři je klient povinen uvádět pravdivé údaje. To jsou: Jméno a příjmení, platnou e-mailovou adresu (bez ní vám nebudou chodit potvrzení a potřebné informace),  klientovo telefonní číslo, které využijeme například v případě, že se z vážných důvodů na poslední chvíli změní čas / místo / konaní tréninku či akce.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo smazat klientské účty s nevěrohodnými údaji nebo uživatele, kteří se opakovaně neodstavili na přihlášenou lekci. 
  4. Spolu s registrací souhlasíte s podmínkami GDPR a my se zavazujeme jejich dodržováním.

4. Akce, tréninky, lekce a závody

  1. Naše lekce, tréninky či akce mají předem určenou délku a cenu viz ceník na webových stránkách nebo v rezervační systému.
  2. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení akce i těsně před konáním z vážných důvodů, pro které by nemohla být akce uskutečněna v plném předem slibovaném rozsahu nebo kvalitě. Provozovatel se pak zaručuje jejím nahrazením, je-li to možné a to v co nejbližším termínu.
  3. Při účasti na akcích Movement Education, je klient povinen dbát pokynů trenérů nebo jiných pracovníků, aby nedošlo k újmě na jeho zdraví nebo dalším osobám. Klient se snaží využívat prostor, cvičební nářadí a pomůcky tak, aby si jejich nesprávným užíváním nezpůsobil zranění nebo je poškodil. V případě poškození pomůcek nebo jiného vybavení, je klient povinen to neprodleně nahlásit obsluze, trenérovi nebo jiné způsobilé osobě.
  4. V případě poškození vybavení nesprávným užíváním nebo v důsledku nerespektování pokynů zaměstnanců, je klient povinen nahradit provozovateli způsobenou škodu a to v plném rozsahu a v co nejkratším možném termínu.
  5. Klient neruší ostatní při cvičení, je slušný a ohleduplný vůči všem ostatním přítomným. V opačném případě může být vykázán bez náhrady vstupného či ceny tréninku.
  6. Klient je povinen se řídit instrukcemi lektora/trenéra. V případě, že opakovaně nebude respektovat nařízení lektora, může být z lekce vykázán bez náhrady zaplacené ceny.
  7. Účast na akcích Movement Education je povolena pouze ve sportovním oblečení, které vás neohrozí na zdraví a nezpůsobí poškození vybavení (bez obuvi / vhodná obuv).
  8. Klient je povinen používat vybavení Movement Education (nebo pronajímatelů daného prostoru) pouze v souladu s jeho určením a dle instrukcí trenéra či zaměstnanců spřátelených organizátorů. Jakékoliv úpravy vybavení jsou zakázány, pokud to není výslovně povoleno.
  9. Klient je povinen se seznámit s provozním řádem dle daného sportoviště, který je vždy uveden na jejich webových stránkách a nebo je na vyžádání u obsluhy.
  10. Klient svoji registrací či přihlášením v rezervačním systému nebo na některé tréninky, souhlasí s tím, že mu budou zasílány informační maily ohledně akcí a změn Movement Education s.r.o. . V opačném případě má klient právo odhlásit se z odebírání novinek a newsletterů, formou mailu.

 

5. Ceny za lekce, tréninky, kurzy a akce

  1. Konkrétní ceny služeb jsou stanoveny na webu nebo rezervačním systému provozovatele.
  2. Klient je povinen se předem seznámit s cenou za danou službu a zavazuje se zaplatit za ni před nebo bezprostředně po jejím využití. V případě námitek může následně odstoupit od smlouvy.

    Online platby
    ComGate
  3. Každá zaplacená služba, permanentka, kurz mají určitou časovou platnost. V případě, že vyprší jejich platnost, provozovatel nevrací peníze (veškeré informace jsou uváděny na webu provozovatele).
  4. Permanentka zakoupená na trénink o konrétním počtu osob, může být používána pouze na lekci s tímto počtem osob. Př. Pokud je permanentka na osobní trénink pro skupinu tří osob za cenu z ceníku, není možné* požadovat  trénink pro dvě osoby na tu to permanentku. *(Je to možné pouze s doplatkem rozdílu cen: Cena za permanentku pro 3 osoby mínus cena za permanentku pro 2 osoby, zbylý rozdíl je klient povinen uhradit trenérovi. Je možná i individuální domluva s trenérem). 
  5. V případě, že se klient nedostaví na lekci či trénink, tak si provozovatel vyhrazuje právo na požadování jejich uhrazení v plné výši. (Omluva je přijata nejpozději 10h před skupinovým tréninkem nebo 24h před osobním tréninkem – na pozdější omluvy není brán zřetel a budeme požadovat uhrazení plné částky).
  6. V případě absence na kurzu pro dospělé si můžete nahradit pouze jednu lekci a to formou skupinového tréninku ve všední dny (viz rezervační systém). V případě absence na kurzu pro děti bude následně po skončení kurzu vypsána další lekce/náhradní trénink nebo v dalším novém kurzu, kde si vaše dítě bude moci nahradit jednu absenci. Peníze za nevychozené lekce nevracíme. Náhradu si můžete vybrat nejpozději do 30 dnů od skončení kurzu. V případě, že by v této lhůtě nebyl vypsán kurz, náhradní trénink nebo skupinový trénink ve všední dny, tak je možné využít náhradu v nejbližším možném termínu (viz rezervační systém).
  7. V případě závažného či opakovaného porušení těchto podmínek může provozovatel zakázat další cvičení bez náhrady.

6. Online-live tréninky

  1. Online-live tréninky, jsou určeny pro přihlášené klienty přes rezervační systém.
  2. Svým přihlášením klient potvrzuje, že nebude žádným způsobem šířit obsah videí a obsah s online-live tréninky spojený.
  3. Klient, který se přihlásí na lekci a účastní se jí. Je povinen za tuto službu uhradit poplatek viz ceník online-live tréninků a to před samotným konáním lekce, nehledě na okolnost, že se účastnil například jen části lekce.
  4. Cena za lekci uvedená v ceníku v rezervačním systému zahrnuje pouze konkrétní videohovor v daný čas. Klient nemá právo jeho obsah jakýmkoli způsobem průběh zaznamenávat z důvodu ochrany osobních údajů případných dalších spolucvičenců. V případě nerespektování těchto pokynů, jedná o porušení zákona o ochraně osobních údajů.
  5. Provozovatel nenese odpovědnost za problémy spojené s internetovým připojením od vašeho poskytovatele, způsobující sekání videa, výpadky a podobné technické potíže.
  6. Klient má právo reklamovat trénink a v případě, že provozovatel zjistí technickou chybu vzniklou jeho zaviněním, nahradí klientovi daný tréninky či lekci. Reklamovat lze dle článku č. 8.
  7. V případě, že by klient jakýmkoli způsobem narušil průběh online lekce (hluk z video přenosu, vulgarismy nebo jiné nevhodné chování), omezil tím kvalitu a průběh dané lekce pro ostatní účastníky, tak si provozovatel vyhrazuje právo ukončit jeho hovor bez náhrady škody.

7. Odstoupení od smlouvy

  1. V případě, že je klient spotřebitel, má právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, pokud ji uzavřel na internetu, a to do čtrnácti dnů od nákupu služby. Uvedené však neplatí v případě, že jsou naplněny předpoklady nemožnosti odstoupení od smlouvy dle §1837 občanského zákoníku. Nelze tedy odstoupit, pokud již člověk cvičil či procvičil část kreditu/peněz. 
  2. Nelze také odstoupit v této lhůtě v případě, že se jedná o zaplacení závodu, campu či jiné akce, kde jsou náklady s ní spojené hrazeny ihned dalším subjektům z důvodu možné realizace akce. Takovéto akce a vracení případných poplatků se řídí podmínka určenými v jejich popisu ve rezervačním systému nebo na webu provozovatele. 
  3. V případě, že klient od smlouvy odstoupí dle bodu 5.1., vrátí mu provozovatel hned, jak to bude možné, cenu, kterou uhradil.
  4. Vzorové odstoupení je níže a posílá se poštou, e-mailem s elektronickým podpisem nebo datovou schránkou.

8. Reklamační řád

  1. Nesplní-li provozovatel povinnosti vyplývající z uzavřené smlouvy řádně a včas, může uživatel službu reklamovat. Reklamace musí být učiněna u provozovatele písemně (postačí e-mailem) bez zbytečného odkladu (Tedy co nejdříve, za čerstvé paměti), nejpozději do 30 dnů ode dne poskytnutí služby, nebo v případě, že poskytnutí služby neproběhlo, ode dne, kdy měla být služba poskytnuta.
  2. V reklamaci musí klient přesně popsat, proč reklamaci podává.
  3. Provozovatel se zavazuje rozhodnout o přijaté reklamaci hned, nejpozději však do 15 pracovních dnů. Do této lhůty se však nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady (např. vypracování posudku lékařem či lékárníkem).
  4. Po uplynutí této lhůty má klient právo na odstoupení od uzavřené smlouvy nebo na slevu z ceny služby.
  5. Provozovatel vydá klientovi, který uplatnil reklamaci, potvrzení, kdy k uplatnění reklamace došlo, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení je požadován. Dále provozovatel vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a pro případné zamítnutí reklamace vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.

9. Závěrečná ustanovení

  1. Úpravu ochrany osobních údajů GDPR najdete na našem rezervačním systému po zaregistrování a přihlášení.
  2. Uživatel, který je spotřebitel, má podle zákona o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem, který mu pomůže, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit kdykoliv provozování služeb. V takovém případě vrátí poměrnou část zaplacených služeb jednotlivým klientům dle lhůty platnosti a čerpání jejich předplacených služeb.
  4. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2022.


Vzorový formulář odstoupení od smlouvy

Oznámení odstoupení od smlouvy

Adresát: Movement Education s.r.o., IČO 06958231, Kounicova 685/20, Veveří, Brno 602 00

Tímto oznamuji,

že odstupuji od smlouvy o poskytnutí těchto služeb:

….....................................................................................................................................

Datum objednání: …................................................

Jméno a příjmení klienta:

…..........................................................................

Adresa:

…............................................................................

Podpis:

…............................................................................